Yüzerek Zayıflama Yöntemleri

Published by: 0

Fazla kilolarından şikâyetçi meydana gelen bay ve kadınlar yaptıkları sporlar ile daha geç kilo vermekten şikâyetçi olmaktadırlar. Yaz aylarında kilolardan kurtulmak daha pratik olmaktadır. Fazla kilolarınızdanyüzerek zayıflayabilirsiniz. Beden kaslarınız karada yaptığınız spor hareketlerinde daha tek sürü yorulur iken su sporu yaptığınızda daha az yorgunluk hissedersiniz. Yüzerek zayıflamak amaçlı yemekten bir saat daha sonra suya girmeniz gerekiyor . Yemek yiyip sonrasında yüzmeye çalışırsanız bacaklarınıza kramp girebilir, temkinli olmanız gerekiyor . yüzerek daha tek sürü efor harcayabilirsiniz. Bu yüzden zaman buldukça yüzme sporlarına yönelmeniz sizlerin hem tek daha pratik zayıflamasına hem tek de yüzerek rahatlamasına ne sebeple olmaktadır . Gelin daima beraberyüzerek zayıflamanız amaçlı yapmanız gerekli olan egzersiz hareketlerine tek göz atalım:

Su jimnastiği, fazla kilo problemi olmayan bireylerin yapması gerekiyor . Fazla tek yemek yeme problemi olmayan kişiler amaçlı en ideal egzersiz olmaktadır. Havuzun veya denizin içinde oral veya burundan tek sürü sık sık soluk alıp vererek zayıflama egzersizi yapabilirsiniz. Havuz kenarında bacaklarınızı makas halinde açarak da basen bölgenizdeki yağları yakabilirsiniz.
Karın egzersizi, havuz kenarına tutunarak sırt üzeri yatın, bacaklarınızı karın bölgenize gerçek çabuk tek şekilde çekip bırakın bu hareketi çabuk tek şekilde en az 10 defa tek daha edin. Yüzerek su içinde süratle zayıflayabilirsiniz.
Kalça ve basenlerinizi zayıflatmak amaçlı havuz kenarına tutunarak bütün vücudunuzu yüksek tutun daha daha sonra sağ ayağınızın üstünde durarak sol ayağınızı indirip kaldırın bu hareketi tek bir sürü defa 10- 15 kere ayaklarınızı değiştirerek yapabilirsiniz.