İskandinav Diyeti Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Published by: 0

Hemen anında bir bir sürü bireyin pek kilolarıyla başı dertte. Bir Sürü az dahi olsa kilo fazlalıklarından arınmak en mühim önceliklerimizden. Fakat ne egzersizler ne de kilo vermeye destekçi bir bir sürü perhizi uygulama ile ilgili sorunlar çekebiliyoruz. Konu bu civarı mukassi olunca gün geçmiyor ki yepyeni bir rejim gündemimize oturmasın ve fenomen duruma gelmesin. İşte bunlardan biri de İskandinav perhizi.
Peki İskandinav perhizi nedir? İskandinav diyetinde neler yenir, nelerden uzak durmak gerekir? İskandinav perhizi ne işe yarar? İskandinav perhizi ile kaç kilo verilir benzeri heyecan edilen bir bir sürü soru bulunmakta.İşte bütün bu suallerin yanıtını yazımızda inceleyebilirsiniz.
İskandinav perhizi nihai günlerde fenomen duruma iştirak eden bir rejim. Ismini İskandinav ülkelerinden almakta. Bilhassa yağ yakma ile ilgili oldukça oldukça başarılı meydana geldiği biliniyor. İskandinav diyetindeki besinler çoğunlukla Kuzeyindeki Avrupa’da bulunan ve İskandinav ülkeleri olarak adlandırılan ülkelerde sıkça tüketildiği amaçlı zayıflamaya ve yağ yakmaya karşın oldukça oldukça başarılı meydana iştirak eden bu diyetin adı da İskandinav olarak anılmış vaziyette.
İskandinav Diyetinde Hangi Yiyecekler Yenilir?

En başta balık geliyor

SOĞUK SU BALIKLARI:

İskandinav diyetinde en bir sürü ön tasarıya çıkan Kuzeyindeki Avrupa ülkelerinin ilgisiz sularında hayatını sürdüren balık türleri. Bu balık türlerinin en en başında ise somon balığı gelmekte. Bunun yanında İskandinav diyetinde bununla birlikte ton balığı, levrek ve uskumru benzeri balık türleri de yer almakta. Bu balık türlerinin bir özelliği var ki bilhassa Omega 3 tarafından oldukça yararlı olması. Omega 3 zenginliği bedende bir sürü pek yağ birikmesini engelliyor ve vücudu harekete geçirdiği amaçlı yağ yakımını da hızlandırıyor. Bununla Birlikte bu balık türleri dolgunca miktarda protein de içermekte. Böylece rejim yaparken vücudunuzun gereksinimi meydana iştirak eden protein ihtiyacını da kolay bir şekilde karşılayabilmeniz mevzubahis.

KANOLA YAĞI :

Kanola yağı doymuş yağ oranı tarafından oldukça düşük. Üstelik zeytinyağından dahi doymuş yağ tarafından düşük meydana iştirak eden kanola yağı bununla birlikte Omega 3 deposu. Kalori alımı ve kilo artışında doymuş yağ tüketimi mühim meydana geldiği amaçlı kanola yağı hafifliği ile ön tasarıya çıkıyor.

ÇAVDAR VE YULAF:

Bol miktarda lif içerir çavdar ve yulaf tokluk duygusu sağladığı amaçlı anında hemen bir bir sürü perhizde meydana geldiği benzeri İskandinav diyetinde yerini almış vaziyette.

BÖĞÜRTLEN VE AHUDUDU:

Hem antioksidan tarafından oldukça zengin meydana iştirak eden bu 2 meyve aynı zamanda dolgunca miktarda lifi içerisinde barındırıyor. İyi bir bağırsak tertip edici meydana iştirak eden meyveler bununla birlikte sindirim sistemini tertip ediyor. Bilhassa bul öğünlerde tüketilmesi önerilen böğürtlen ve frambuaz zayıflamanıza destekçi olacak meyveler olarak İskandinav Diyetinin içinde yer almakta.