Fazla Yağ Yakma Teknikleri

Published by: 0

Daha Fazla Yağ Ne Türlü Yakılır?

Bize daima yağ yakma aralığına ulaşabilmek amaçlı zor değil hafif egzersiz yapmamız gerektiği anlatıldı. Oysaki o civarı da temel değilmiş. En Yüksek nabız atışının yüzde 60-70 oranı yoğunluğunda davranış ettiğinde, egzersiz sırası ve ardından daha az kalori yakıyorsun. Metabolizmanı çalıştırabilmek amaçlı bir sürü daha hızı davranış faktör gerekmektedir .

Araştırmalar da ne civarı fazla egzersiz yaparsan o civarı yağ yakacağını doğruluyor. Koch, interval egzersiz benzeri az ve bir sürü yüklü davranış aralıklarını harmanladığın programlar uyguladığında, epinefrin hormonu salgıladığını böylelikle hareketsiz olduğunda dahi kalori yakmaya aynı ritimde devam ettiğini söylüyor. Medicine & Science in Sports & Exercise’a yönelik , 20 dk süresince fazla yüksek süratte pedal çevirenler, bir saat süresince hafif süratli pedal çevirenlerden daha bir sürü kalori yakmış.

Koch, yağ yakma arasında yapılmış olan egzersizin bu yararı sağlamadığını bildiriyor . Tüm şunlar hafif süratli egzersizleri tamamıyla boş vermen gerektiği manasına gelmek bilmiyor . Düşük süratli hareketler egzersizin bir kısmını oluşturmalı. Isınma ve yüklü bir egzersiz sonrası yapılmış olan rahatlama turu yardımıyla beden kaslarını gevşetebilirsin. Benzer sürede stresi azaltıp kardiyovasküler sıhhatini ve kemiklerini geliştirir ve elbette ki kalori de kaybedersin.

Ne var ki süratle yağ yakmak istiyorsan interval training prensiplerini uygulamalısın. Süratle spor yaptığın az aralıklarla kombinlediğin hafif süratli hareketler yaptığında, yağ yakma aralığına erişmiş olacaksın. Bu ” yepyeni ” yağ yakma aralığı yalnızca bir aralıktan oluşmuyor. Çeşitli hız seviyelerinde yapılan çeşitli kardiyo hareketlerini gerçek kombinlersen, süratle yağ ve kalori kaybetmeni temin edecek bir kokteyl elde edeceksin.