Diyet yapmadan kilo vermenin sırları

Published by: 0

Yoğun çalışma temposunda diyet yapaya ayıracak enerjiniz yoksa, o zaman yazımızın devamında yer alan yöntemleri deneyerek, kilo vermeye başlayabilirsiniz.

Diyet yapmadan formda görünmek ve zayıflamak için;

  • Ara öğünlerde ve gün içinde acıktığınız zamanlarda, kuruyemiş ve kuru meyveler yiyin.
  • Düzenli protein alımını aksatmayın.
  • Spor salonuna ya da yoga, pilates salonuna yazılarak, meşgale edinin.
  • Hazır gıdalar yerine, az yağlı ev yemeklerini tercih edin ve yemeklerin yanında bol yeşillik tüketin.
  • Gün içinde ne yediyseniz, kalorisini bir kenara yazın ve gün sonu toplayın.
  • Her gün 1 buçuk litreden az su içmemeye özenin.
  • Alışveriş yaparken, düşük kalorili gıdalardan yana tercihinizi yapın.
  • Normal pirinç, makarna, bulgur, şeker yerine; esmer şeker ve kepekli pirinç, makarna bulgur alın.
  • Günün başlangıcında kahvaltı yapmak, kilo kontrolü sağlamanın önemli bir parçasıdır. Kahvaltı öğününü atlamayın ev kahvaltıda sağlıklı, az yağlı ve az kalorili kahvaltılıklar tüketin.
  • Bitki çayları ve greyfurt suyu için.
  • Çok iştahlı ve sürekli dışarıda yemek isteyen arkadaşlar yerine, beslenmesi özen gösteren ve forumunu koruyan kişiler ile dostluklar kurun. Herkesin de bildiği gibi, obezitenin bulaşıcı bir hastalık olduğu malumdur.
  • Kendinizi gergin, stresli ve mutsuz hissettiğinizde kan şekeriniz de düşebilir ve bu durumlarda canınız hiçbir şey yapmak istemeden evde oturup abur cubur yemek isteyebilir. Bunun yerine egzersiz ve spor yapmayı deneyin. Temiz havada yürüyün.
  • Kahvaltı, öğle ve akşam öğünü olarak bu üç ana öğünün hiçbirini atlamayın. Yoksa metabolizmanız diğer öğünde daha fazla yemek ihtiyacı duyacaktır.