Diyet Bozma Nedenleri

Published by: 0

Diyete başlamak civarı mühim tek konu varsa o da başlanan perhizi pes etmeden başarmaktır. Kadınların Pazartesi başlayıp Salı biten diyetleri epeyce meşhurdur. Bunun en kocaman çünkü perhize başlarken kendine durumda olan inanç ve itimat eksikliğidir. Acaba yapabilir miyim? Bilmem ne hanım başarmış ben de başarabilir miyim? diye başlıyorsanız söze o diyetin sonu gelmeyecektir. “O başardıysa bende başarırım” diyebilmelisiniz. İşte size rejim bozduran sebepler ve uygulamanız gerekenler;

Diyet yapıyorsanız 3 anne öğün ve 3 ara öğün halinde meydana getirdiğiniz beslenme düzenine sadık kalmalısınız. Tek öğünü atlarsanız bütün balans bozulacak, hem tek metabolizma, hem tek de diyetiniz aşağı üst olacaktır. Bu nedenle kesinlikle öğünleri atlamadan itinalı rejim uygulayın.

Eğer yiyecek yerken doygunluk duygusu elde etmek istiyorsanız yavaş yiyecek yemelisiniz. Lokmalarınız aralarında zaman bırakın. Araştırmalar neticesi rejim bozduran sebepler aralarında mühim tek alışkanlığın da çabuk yiyecek yeme meydana geldiği görülmüştür.

Büyük porsiyonlar kullanıyorsanız vakit kaybetmeden bu alışkanlıktan kurtulmalısınız. Diyetin maksadı mideyi küçültmek ve ek olarak az yiyecek yeme değil midir? O takdirde kocaman porsiyonları anında olmasa da birden çok zaman içinde yarıya düşürmeniz gerekmektedir .

Geldik rejim bozduran sebepler aralarında en önemlisine. Kararsızlıklar ve çabuk pes etme alışkanlığı diyetinizde başarısızlığa ne sebeple durumda olan en mühim faktördür. Şayet epeyce başarılı tek rejim istiyorsanız pes etmek mahaline hükümlü olmayı bilmeli ve perhizinize güvenilir adımlarla aynı ritimde devam etmelisiniz.